Monday 8 April 2013

.

bismillah.

rupanya aku tak keseorangan. ada kakak yang sama bertatih macam aku. alhamdulillah.

usai sampai ke blog seorang hebat, melihat catatan kembara solonya ke Belanda, Allah.. kerdilnya diri ini. Betapa kurangnya ilmu dalam diri ini ya Allah. Sampai satu tahap, akan kupersolkan kembali, apa yang sudah aku timba sepanjang 17 tahun aku hidup di muka bumi ini?

Allah.. T.T

rugi sangat dulu sibuk dengan novel cinta yang entah apa-apa. aku dapat nothing. :(

semalam, pertama kali live bersama-sama dengan mereka, aku diam. malu. berada dalam kalangan orang hebat, memang diri yang serba kurang ini tak cukup ilmu untuk berbicara. walau mereka sebenarnya sangat meraikan sesiapa sahaja.

terlalu banyak yang perlu aku uliti. masih berkajang-kajang buku yang perlu aku cari dan habiskan membaca. sangat banyak. masih banyak sisi dalam berfikir yang perlu diasah. Allah.. moga aku mampu menjadi seperti mereka.

moga.

No comments:

Post a Comment