Tuesday 23 April 2013

...

Bismillah.

sampai satu tahap, aku tanya balik pada diri sendiri. apa yang dikejarkan sebenarnya kau belajar semua benda ni ? 

semua ni kau cari sendiri. walaupun kau terkejar-kejar dan tak berdisiplin masa belajar, tapi kat mana kau akan guna semua benda ni?

jujur. aku masih belum nampak kat mana guna aku suka semua ni. aku suka. sangat suka. sangat sangat suka. tapi sungguh, aku belum nampak mana gunanya. 

aku harap aku nampak. aku sangat berharap Allah akan tunjukkan dan mudahkan aku boleh apply semua ni.

dan ya, Allah, banyak nya majlis ilmu yang belum boleh pergi.

Allah, kalau ini yang terbaik, dan Kau izinkan aku untuk terus 'mecari' sendiri,

walaupun tak berdisiplin, walaupun tak konsisten dalam 'mencari', Allah,

permudahkanlah, permudahkanlah, permudahkanlah :')

jadikan hati kami redha dengan ketentuanMu.


No comments:

Post a Comment