Wednesday 31 July 2013

first quantum

bismillah.

ya rasanya rasa hormat aku pada dia bertambah. lately, sangat bertambah. dia lain. sangat lain. ke, atau aku je yang tak kenal ramai orang macam dia? heh.

dia yang pada mulanya aku agak kecewa, dan aku tak nampak kezahiran dengan apa yang dia katakan.

dan makin lama, kekecewaan tu hilang, dan diganti dengan kekaguman, yang tak semua orang boleh jadi macam dia ( atau macam diorang? ).

sungguh. aku kagum. dan kadang, terpukul? heh.

malam tadi iftar dengan classmates. pegi KLCC. buka depan colourful fountain .terawih kat masjid KLCC. sumpah awesome. pegi balik stesen U jalan kaki. dan nampak sangat ukhuwah tu makin erat dan aku harap, akan terus erat. semua orang terberheti bila izul tak turun dari tangga, takut tersesat masuk lane line. dan semua orang sangat-sangat panik bila tiba-tiba sedar yang farah takde dengan kitorang. masa tu jugak ammar baru nak interpret which one is farah hanna ( pun boleh haha). gelak campur lega kitorang semua bile heidi point out his finger dan cakap 'tulah diaaaaaa,'. and we were like, 'fuhhhhh, ingat tertinggal,' haha.

first quantum, may we be blessed :) aku sayang korang. Allah terima kasih untuk ini. syukur. alhamdulillah :')

3 comments:

  1. is that "Heidi Izzat" yang awak maksudkan? Haha

    ReplyDelete
  2. yup. memang dia aje ke yang ada nama 'heidi' sebb tu sume org cepat tangkap haha.

    ReplyDelete
  3. Mann. Aku x kan lupakan hari ni. Hahahaha

    ReplyDelete