Thursday 21 March 2013

:)

bismillah.

antara hari paling bahagia. paling aku rasa gembira. syukur sangat sangat.

alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah :')

walaupun result aku biasa-biasa aja, buat yeah. sangat puas hati. usaha kami berbaloi. KAMI : pelajar melayu 5 Bumi.

aku rasa wartawan berita harian tu datang sebab nak amik gambar Najwa Latif, tapi sebab orangnya tak datang, maka dia seret kami untuk difotografi. haha. tak memasal keluar kat berita harian online lol

untuk intan syaherah, hang memang terbaek la. tahniah. mabruk! aku bangga dengan hang :) teruskan usaha untuk jadi ahli farmasi yang berjaya. hang dah bukak bisnes nanti, jangan lupa aku na. hehe.

untul biela, takpe. perjalanan kita semua masih jauh. hang jangan dok sedih-sedih. nanti aku pun sedih gak.

untuk teha, hang jangan la nagis lagu tu. hang sampai jumpa aku ja tadi mata dah merah betoi. haha. aku yang speechess hang tau dak.

untuk 5 bumi, raja nisa aten atiq tiera pipa jaey iza ahrui onggie regine kaili wanqing wenqing wenshien wanheong huisin dorene jiaxin huihan michelle rachel penny ahteo agnes ahko jane haha lagi sape ntah, aku sayang hangpa semua. hangpa dah banyak tolong aku. kita study sama-sama, kumpul dan print out soalan perubaan satu malaysia, alhamdulillah. semuanya dapat result cemerlang.

ini semua ujian. baik dan buruk, semuanya ujian. untuk yang keputusan cemerlang, kena terus maintain. ujian hati, sangat payah. jangan riak. jangan bangga.

lepas ni, semua orang kena mula dari bawah balik. dari-bawah-balik. tak da beza pun dapat semua A atau tak.

aku sayang hangpa semua. tenkiu so much, pasai hangpa semua dah jadikan penamat zaman sekolah aku, sebagai penamat yang bahagia.

alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah :')


2 comments:

  1. Tahniah awak :')
    Walaupun tak tahu result awak berapa,
    orang percaya semuanya terbaik dari Yg Maha Esa.

    Ukhwah Fillah Abadan Abada~

    ReplyDelete
  2. thanx anisya, hee, result kita biasa2 aja :) untuk awak pun, TAHNIAH <3

    ReplyDelete